LinkedIn Uzmanı

LinkedIn'den Müşteri Bulma: Kapsamlı Rehber

800 milyon profesyonel arasından ideal müşterilerinizi bulun. Sales Navigator kullanımı, gelişmiş arama teknikleri ve otomatik outreach stratejileri ile B2B satışlarınızı %400 artırın.

800M+

Profesyonel

63M+

Şirket

%80

B2B Lead'leri
John Doe
CEO at ABC Company
Jane Smith
Purchasing Manager

LinkedIn'den Nasıl Müşteri Bulunur?

Adım adım LinkedIn müşteri bulma stratejileri

1

Profil Optimizasyonu

LinkedIn'de müşteri bulmak için öncelikle profilinizin güven verici ve profesyonel olması gerekir. İşte dikkat etmeniz gerekenler:

  • Profesyonel profil fotoğrafı kullanın
  • Başlığınızda değer önerinizi belirtin
  • Özet bölümünde müşteri odaklı yazın
  • Becerilerinizi ve onaylarınızı güncelleyin
  • İlgili anahtar kelimeleri kullanın
2

Gelişmiş Arama Teknikleri

LinkedIn'in gelişmiş arama özelliklerini kullanarak ideal müşterilerinizi bulun:

Boolean Arama Örnekleri:
CEO AND ("satın alma" OR "purchasing") AND İstanbul "Marketing Director" AND (B2B OR B2C) NOT freelance "E-commerce Manager" AND (fashion OR textile) AND decision maker
Kullanılacak Filtreler:
Pozisyon/Ünvan
Şirket Büyüklüğü
Sektör
Lokasyon
3

Sales Navigator Kullanımı

LinkedIn Sales Navigator, B2B müşteri bulma için en güçlü araçtır. İşte özellikler:

4

Etkili Mesajlaşma Stratejileri

Doğru mesajlaşma stratejisi, LinkedIn'de başarının anahtarıdır. İşte kanıtlanmış şablonlar:

İlk Bağlantı Mesajı
Merhaba [İsim],

[Ortak nokta/ilgi alanı] konusunda yaptığınız çalışmaları ilgiyle takip ediyorum. Özellikle [spesifik başarı/proje] çok etkileyici.

[Sektör] alanında [değer öneriniz] konusunda çalışıyorum. Deneyimlerinizden faydalanmak ve fikir alışverişinde bulunmak isterim.

Bağlantı kurabilir miyiz?
Takip Mesajı
Merhaba [İsim],

Bağlantı kurduğumuz için teşekkür ederim. [Şirket] firmasında [pozisyon] olarak [problem/ihtiyaç] konularında nasıl çözümler geliştirdiğinizi merak ediyorum.

Bizim [çözümünüz] ile [fayda] sağlayabildiğimizi gördük. [Referans müşteri] gibi firmalarla çalışıyoruz.

15 dakikalık bir görüşme için uygun olur musunuz?
5

Otomasyon Araçları

LinkedIn otomasyonu ile zamandan tasarruf edin ve daha fazla müşteriye ulaşın:

Dux-Soup

Otomatik profil ziyareti ve mesajlaşma

Phantombuster

Veri çıkarma ve lead listeleri oluşturma

Waalaxy

Çoklu kanal outreach kampanyaları

LinkedIn Helper

Toplu bağlantı ve mesaj gönderimi

Önemli: LinkedIn kullanım koşullarına uygun hareket edin. Günlük bağlantı ve mesaj limitlerini aşmayın.

LinkedIn'de Başarı İpuçları

Zamanlama

Salı-Perşembe arası 9-10 ve 17-18 saatleri en etkili

Dönüşüm Oranları

Kişiselleştirilmiş mesajlar %50 daha fazla yanıt alır

Network Büyütme

Haftada 100 yeni bağlantı hedefleyin

İçerik Stratejisi

Haftada 3 değerli içerik paylaşın

Video Eğitim

LinkedIn'den müşteri bulma stratejilerini canlı örneklerle öğrenin

LinkedIn'den Otomatik Müşteri Bulma

Nexlead ile LinkedIn'deki 800 milyon kullanıcı arasından size uygun müşterileri otomatik bulun